Emerce: “Van echte sales drivers, developers met bloedgroep UI/UX tot aan strategische bouwers.”
Emerce, 10 juli 2018
The Learning Network scoort professionals met werken bij site
Life Long Learning in een uitdagende werkomgeving met jaarlijkse piek en als beloning ontspanning, sport en feestjes. Dat kan als je komt werken bij The Learning Network (TLN). De grootste vakantiewerkgever en distributeur van studiemiddelen voor heel studerend Nederland lanceert haar eigen werkenbij site om nieuwe medewerkers aan te trekken. TLN versterkt haar werkgeversmerk door meer insights over haar employee experience en identiteiten te geven. “Onze recruitmentsite is er voor iedereen. Van echte sales drivers, developers met bloedgroep UI/UX tot aan strategische bouwers”, aldus Rink.
“We zoeken het hele jaar door nieuwe collega’s. Een eigen recruitment site geeft ons de kans te vertellen over onze Employer Value Points. Maar ook meer uitstraling aan het bedrijf. Elke bezoeker krijgt direct meer duidelijkheid over een vacature en ze kunnen snel reageren. We geven elke geïnteresseerde het TLN gevoel mee en dat het leuk is om hier te komen werken”, zo vertelt Guido Rink, Corporate Recruiter bij TLN.